Datum: 02.11.2015
Vložil: Magda Andresová
Opět jsme narazili na to, že je v diktátech známkována neprobraná látka. Např. psaní s/z na začátku slova (děti se ještě neučily, zda jde o směr "dohromady" a má se psát "s" nebo jde o dokončení děje a má se psát "z" apod.)
Odpovědět
Datum: 26.10.2015
Vložil: Gabriela Karpíšková
Diktáty jsou jednou diktované rychle, jindy pomaleji. Pro Honzu je vyhovující pomalejší tempo, rychlejší nestihne psát. Vyřešil to vynecháním celé věty, kterou ani nestačil začít psát.
Odpovědět
Datum: 22.10.2015
Vložil: Andrea Kolbová
V českém jazyce nezaznamenáváme výrazné problémy.
Odpovědět
Datum: 22.10.2015
Vložil: Štěpánka Michaličková
Zjistili jsme že diktáty jsou diktovány rychle.
Odpovědět
Datum: 21.10.2015
Vložil: Magda Andresová
V poslední době mě zarazily opakované domácí úkoly z českého jazyka (viz např. z 7. 10. str.9/13) - Děti měly přepsat cvičení, které již ten den vyplňovaly ve škole. Myslím, že takový úkol postrádá smysl a spíše děti demotivuje. Je přece možné zadat dětem text, který je bude bavit/zajímat a přitom bude procvičovat danou látku. Ale psát dvakrát stejné cvičení to učení dětí moc neprospěje.
Máte zkušenost, co u vašich dětí naopak nejlépe fungovalo?
Odpovědět